Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
-Minun Minecraft nimeni on Okayalksi.
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
-Minulla on vain yksi Minecraft Java -tili.
Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
-Mielestäni tärkeimmät säännöt ovat asiallisesti käyttäytyminen, ja että ei saa grieffata.
Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
-Kuulin kaverilta. Hän puhui roolipelipalvelimesta, jossa olisi monia erilaisia ominaisuuksia. Luulen että siellä olisi kivaa pelata.
Tunnetko muita pelaajia, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
-Tunnen Valtakaudesta yhden toisen pelaajan, Samuelsson010:n.
Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
-Kaverini sanoi että kannattaa tulla, koska siellä on kivaa pelata, koska siellä on monia erilaisia ominaisuuksia, ja se on muutenkin hyvä palvelin.
Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi Valtakauden mantereelle vievään laivaan?
-Tervehdys. Olen Okayalksi. Olen ruotsalainen Suomen alueelta. Olin erittäin köyhä ja elämääni kyllästynyt. Eräänä päivänä olin kävelyllä kaupungilla Helsingin kaduilla, kun kuulin että Helsingistä lähtisi seuraavana päivänä laiva Valtakauden mantereelle, joka oli juuri löydetty. Huhujen mukaan siellä jokainen eläisi hyvää elämää kunhan vain tekisi työtä tarpeeksi. Innostuin, joten ryntäsin talolleni pakkaamaan kaiken omaisuuteni mitä minulla oli. Siinä ei ollut paljoa. Vain puolikas korppu ja vähän rahaa. Mutta olin silti toiveikas, että selviytyisin matkasta, joten keräsin kaikki rahani, ja puolikkaan korppuni, jotta pääsisin tälle upealle mantereelle.
Minulla kävi huono tuuri, koska minulla ei ollut tarpeeksi rahaa, mutta en luovuttanut. Juoksin talolleni ja aloin penkomaan koko taloa jotta löytäisin jotain, jolla voisin maksaa matkan. Maagisesti löysin matkaan tarvittavat loput matkaan tarvittavat rahat. Ihan kuin maailma tahtoisi minun menevän Valtakauden mantereelle. Seuraavana päivänä menin laivaan onnellisena uudesta mahdollisuudesta elää hyvä elämä.

Mielestäni oikein hyvä hakemus. Kannatan hyväksymistä!

@samuelsson Kiitos!

@okayalksi muuten erittäin hyvä mutta et taida olla käyttänyt hakemus pohjaa? Se kannattaisi pääsee varmemmin sisää koska se on silmälle mukavampi lukea

@tulisydän Kiitos vinkistä.

@tulisydän Tässä hakemuksessa ollaan kyllä käytetty hakemuspohjaa, mutta se ollaan täytetty eri tavalla kuin kopioimalla hakemuspohja ja täyttämällä tiedot siihen. Olet kyllä oikeassa, että se on vähän mukavampi silmän lukea, mutta ei siinä kauheasti ole eroa.

@samuelsson no olet kyllä oikeassa 😄

Hyväksytty.