Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?

Minun minecraft nimi on Mas_Doel ja minulla on deadpool skini.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Minulla on vain yksi minecraft tili, ja se on tämä. ( Mas_Doel )

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?

Minun mielestäni huijaaminen on tärkein sääntö valtakaudessa. Se pilaa roolipelikokemuksen.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Minun käsitykseni valtakaudesta: hauska, ja rento roolipelipalvelin. Joskus vakava, mutta silti aika rento. Kuulostaa hauskalta.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

En tunne ketään valtakaudessa. no varmaan siks et mulla on vaa 7 kaveria mun luokas 😞

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Minut sai hakemaan valtakauteen roolipelaaminen. Tykkään nettiroolipelata, ja käyn kavereidenkin kanssa pelaamassa dungeons and dragons:sia perjantaina ja lauantaina.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olin ravintolatyöntekijä, kunnes sain potkut. Silloin elämäntilanteeni oli todella kamala. Join alkoholia todella paljon, ja olen herännyt aamualla monta kertaa keskeltä katua. Ainoa mitä silloin tein oli se että keräsin rahaa maasta ja kerjäsin sitä.

Kunnes, taas yhtenä iltana, lähestyin baaria. Kahden tunnin päästä baarimikko heitti minut ulos baarista, koska olin liian humalassa.

Hortoilin pitkin katuja, kunnes näin laivan. Olin niin humalassa, että yritin kaapata laivan puukolla.

Miehistö näki minut, ja huusin "nyt kuules minä kaappaan tämän laivan." sekavalla puheella. Sen jälkeen menin kapteenin huoneeseen ja heräsin kauheaan päänsärkyyn laivan ruumasta. Minut laitettiin kansipojaksi laivalle, kapteeni kertoi. Ajelehdin heidän mukana 5 vuotta, kunnes kaappasin laivan.

Otin aseen kapteenilta ja ammuin hänet. Laitoin miehistön seilaamaan lähimpää maata kohti, ja päädyin oudolle mantereelle. Päätin

aloittaa paremman elämän siellä. ( noin 132 sanaa. )

Hyväksytty.