Sisäänpääsyhakemus

Minecraft nimeni on PekkaPottunen. Minulla on vain yksi minecraft-tili. Minusta tärkein sääntö on Grieffaus koska, ilman sitä sääntöä koko Valtakausi olisi suuri grieffattu maapläntti. Olen saanut Valtakaudesta sellaisen käsitteen, että se on suuri ja mahtava koukuttava roolipelipalvelin. Tunnen vain yhden valtakaudessa pelaavan henkilön Void_eyen . Minut sai hakemaan valtakauteen se että voisin pelata ystäväni kanssa siellä.

Tarina: Olipa kerran pelaaja nimeltä PekkaPottunen joka etsi sopivaa roolipelipalvelinta. Kerran hän törmäsi valtakausi nimiseen roolipelipalvelimeen. - Haluan tuonne! PekkaPottunen huudahti ja alkoi kirjoittaa heti hakemusta. PekkaPottunen oli jo tutustunut Valtakauden wikiin ja hän oli jo aika hyvin perillä Valtakauden suurista asioista. PekkaPotunen juoksi välittömästi Newerestin pikkukylän satamaan. ja alkoi etsiä oikeaa laivaa.. -ei tuo.. -eikä tuo... Pekkapottunen mutisi samalla kun katseli lähteviä laivoja. Sitten hän äkkäsi -ääh! se laiva olikin menossa valtakuntaan ei Valtakauteen. Pekkapottunen laahusti kotiinsa eikä enän jaksanut nostaa jalkaansakkaan sillä, hän oli juossut koko päivän kyselemässä kadulla ihmisiltä tietäisivätkö he mistä lähtisi laiva Valtakauteen. Kerran Pekkapottunen törmäsi juoppoon joka hölisi jostain Kuningaskunta nimisestä roolipelipalvelimesta. Pekkapotunen tiesi toki sen mutta oli kyllästynyt siihen. PekkaPottunen oli jo lopen uupunut ja alkoi nukkua sängyssään. Heti seuraavana aamuna hän löytäisi tien Valtakauteen...

@pekkapottunen kannattais tehä isompi tarina. tarina voi olla yks syy, miks tätä ei hyväksytä ja lisäks tos tuskin ot 70 sanaa. mul on joku 130 sanaa omas hakemukses. ja lisäks tollee kirjottaminen... kannattais parannella

@mas_doel kiitos palautteestasi

huoh.... milloinkohan minun hakemukseni hyväksytän jos hyväksytään.....

@pekkapottunen Älä nyt vain aloita kinuamista, jos haluat vielä päästä sisään. Käytä myös hakemus pohjaa niin pääset todennäköisemmin sisään.

Hyväksytty.