Sisäänpääsy hakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
-Winfredd12

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
-3 tiliä

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
-Kaikki säännöt ovat mielestäni hyviä, mutta jos yksi pitäisi valita se olisi varmasti huijaus sääntö.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
-Valtakausi on roolipeli palvelin jonka ominaisuudet eroavat muista palvelimista ja tietenkin hieno mappi. Palvelin on varmasti mahtava.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
-En tunne.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
-Halusin tehdä toisen roolipelihahmon valtakauteen jotta pääsen näkemään eri näkökulmasta peliä.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Tämä kyseinen päivä oli minulle ja minun siskolleni erittäin erikoinen. Siskoni ja minä olimme pitkään pelänneet heitä, mystisiä palkkasotureita. Ja miten sattuikin, palkkasoturit astelivat talomme sisälle. Pääsin siskoni kanssa sängyn alle, kunnes ovi pamahti auki. Äitini ja isäni taistelivat viimeiseen asti kunnes palkkasoturit veivät heidät pois talostamme. Minä ja siskoni katsoimme toisiamme ja lähdimme heidän peräänsä, kuulimme vain hevosen kavioiden kopinaa ja näimme kauhean pölypilven.

Olimme pitkään asuneet siskomme kanssa talossa, joka oli vanhempien, kunnes meille alkoi selvitä mitä meidän vanhemmillemme oli tapahtunut, kuulimme kylämme johtajalta kuinka isäni taapettiin raakalaisten tavoin ja kuinka äitini pääsi jonnekkin uudelle mantereelle, jonka jälkeen hänen elämänsä alkoi loistaa uudella tavalla.

Oli aika vihdoin siskoni ja minun eroamiselle ja uuden alulle, lähdimme etsimään muualta kylästämme uusia töitä. Löysimme elämän kumppanit ja kuinka sattuikin elämämme alkoi jo loistaa. Kunnes kylämme johtaja ilmoitti kovalla äänellä "He hyökkäävät!" "Naiset ja lapset turvaan!" "Miehet asemiin!"

Menimme jonnekkin laivaan joka lähti uudelle mantereelle, mantereelle jonnekkin kauas, jonnekkin josta useat olivat jo kauan puhuneet. Ja miten sattuikin siskoni, siskoni kuka oli asunut minun kanssani koko lapsuuteni oli siellä laivassa, laivassa jossa minä olin. Kuiskasin siskolleni, "Meidän on jätettävä heidät ja katsottava tulevaisuuteen".

Kuulimme kaukana meren pimennossa raikuvan myrskyn, joka rikkoi laivan ikkunoita kuulimme myös kuinka laivan miehistö kaatui rajun myrskyn aikana. Jäimme laivaan siskoni kanssa kahden. Koitimme ohjata laivaa, heikon kartan ja kompassin taidoin. Emme olleet ikinä ohjanneet niin isoa laivaa. Sanoin siskolleni "Mennään nukkumaan ja toivotaan että seuraavana päivänä kunnes heräämme on jo poutasää ja että olemme lähellä jo mannerta." Heräsimme yhdessä siskoni kanssa kauheaan pamahdukseen kun törmäsimme laivan lähettyvään rantahiekkaan. Huusin laivan kannelta "Olemme löytäneet sen!"

Tästä alkaa elämämme Valtakaudessa.

Tarinaa on muokattu. Kirjoitusvirheitä on korjattu.

Hyväksytty.