Uusi Armahdus Hakemus! - Upaa

-3

Hei - olen Upaa sain bannit serverille ja Estot Serverille toivoisin saavani UnBannit koska - Minulla on Serverillänne paljon Kavereita jotka haluavat minut takaisin ja Haluaisin itse tulla takaisin koska on ollut Todella tylsää pitkän aikaa ja on todella kova ikävä Yhteiöänne. kun itsellä olisi unelma Kavereideni kanssa tehdä oma koti jonnekkin ja olla kaivoksilla tai puun hakkaajana töissä ja jos UnBannit sitä vaatii voin kärsiä Vankila tuomioni joka minulle aijemmin Langetettiin. Nimittäin teen mitä vain Unbanneistä ja Estojen poistamisesta Foorumeille. ja vaikka jotkut toisin väittävät olihan meillä kivat Hetkemme. kun hain töitä ja kun pääsin kaivokselle töihin ja jne joten toivon todella Kovasti että pääsisin takasin. - Upaa

Sanokaa Jos Pitää Lisätä Jotain Sanon Sen Sit.

Bannit sain oisko 1-2kk sitten
syy : Vankilasta grieffaamalla pakoon
vankilaan jouduin kun mukamas tapoin yhden tyypin.

Ja toivoisin myös että oikealta Valtakausi Foorumi Accountiltani Otetaan Estot pois täältä Foorumeilta.
@Upaa

Haluaisin Upaan takaisin Valtakauteen, koska hän on hyvä ystäväni ja uskon että hän oppisi pelaamaan roolipeliä sääntöjen mukaan. Hakemuskin oli nytten parempi, toivotan onnea sinulle unbanneihin Upaa!

@konqking kiiitti😊 jos pääsen back haen varmaa samaa työhonku sinä

@upaa-2-0 entiedä hyvistä ajoista mutta haluan uskoa että opit pelaa roolipeliä ja haluan uskoa että olet oppinut

@tulisydän ja myöskin olen ollut surullinen kun ajatellut etten pääse koskaan takaisin 😞

No nyt lupaa jo vähän parempaa mutta mielestäni et kertonut miksi sait bannit/estot ja kuinka kauvan siitä on

@ari-d-arkent Sain bannit olisiko jokin 1kk sittenkun karkasin grieffaamalla vankilasta pari kertaa mutta olen parantanut nyt tapani ja vankilaan jouduin koska mukamas tapoin yhen tyypän vaikka en oikeesti tappanu mut sitten siinä kävi noin.

@upaa-2-0 Selvä minusta kuukausi menee vähän niin ja näin olen aika uusi pelaaja joten en tiedä miten muut suhtautuvat.

Minusta kuitenkin ihan pätevä hakemus ja mun puolesta voisi päästää mutta kannustan muita sanomaan mielipiteensä.

@ari-d-arkent noh joo ja taino on siit kyl enmmänkun kuukaus😥 ja laita ylä peukkuu

@Upaa-2-0 ei mielestäni ansaitse Un-bannejä. Grieffaaminen vankilapaon yhteydessä ei ole millään tavoin roolipelille suotavaa. Juttu on tuore ja mielestäni Upaa voi odottaa vielä vaikka muutaman kuukauden ja katsoa olisiko pelaajien mielestä hänestä jo parempi kuva. Syy jonka takia jouduit vankilaan ei ole oleellinen, vaan syy miksi grieffasit on oleellinen asia tässä. Muokkaa hakemuksesi siihen kuntoon että saat kerrottua miksi/milloin/miten ja yms päädyit bannien saamiseen.

𝕽𝖔𝖑𝖑𝖎 𝕽𝖚𝖋𝖋

-1

@rolli2005 noin laitoin ne asiat tuohon hakemukseeni mutta toivoisin että et olisi noin kritiikillinen

Minä en voi oikein sano mitään kun en tiedä palvelimesta muutenkaan joten minusta @Rolli2005 on oikeassa koska ainakin minua kauvemmin pelannut palvelimelle

Minun mielipiteeni on kuitenkin että kyllä tuon voi armahtaa.

-2

@ari-d-arkent noh kiitos ja voisitko silloin laittaa ylä peukkua.

ps. Kiitoskun sinunlaisia ihmisiäkin on

-2

@tulisydän Voisitko myös laittaa ylä peukkua hakemukselle pyydän

11

Mielestäni Upaa ei ansaitse unbanneja. Hän on toiminnallaan osoittanut, että on selvästi vielä liian kypsymätön pelaamaan täällä: hän ei kykene käyttäytymään tai ymmärtämään roolipelin käsitettä, saati säätöjä.

Muutenkin, vankilasta moneen kertaan grieffaamalla itse tai kaverin grieffin avulla karkaaminen on erittäin vakavaa.

Tämän lisäksi Upaa on sotkenut foorumeita, sekä laukonut chatissa asiattomuuksia ja syyllistynyt varmasti muihinkin pikkurikkeisiin.

@eem niin hän yritti saada muitakin grieffaamaan 🙂
Joten olen täysin samaa mieltä

-3

@eem ja asia on mielestäsi vakava jos olen parantanut tapani?

@upaa-2-0 se ei muuta menneisyyttä ja ei oo takeita että oot parantanut tapojasi

@upaa-2-0 en miksi laittaisin se että haluan nähdä toisista hyvää ei tarkoita että haluun sut takas ei millään pahalla

@tulisydän mitä oon sulle muka tehnä ja muille