3.mas armahdus hakemus -Upaa - Armoa Kiitos

-7

Noh hei olen Upaa , Tiedän että suurin osa teistä vihaa minua ja kaikkea muuta , Mutta oletteko ajatelleet että antaisinko Toisen mahdollisuuden , Ajatelkaa nyt itse jos haluaisit takaisin pelaamaan kivaan ja mukavaan yhteisöön mutta kaikki olisi sinua vastaan ei varmaan mukavalta... Itsellä on ikävä tätä yhteisöä ja olen pelannut muita roolipelejä esim Robloxissa niin olen Oppinut pelaamaan niitä , niin olen lähi aikoina yrittänyt jos haluaisitte antaa minulle millään uuden Mahdollisuuden , Lukemalla säännöt Roolipeleistä Kunnolla niin olen pärjännyt banneittä mutta toivoisin että antaisitte uuden mahdollisuuden minulle Upaa:lle. Jos saisin Unbannit tekisin käytännössä kaiken uudestaan rupeaisin pelaamaan kunnolla olemaan ystävällinen hankkimaan kunnon työt ja sun muut. Toivoisin että ymmärrätte , mun kaikki hyvät ystävät haluaisivat minut takaisin tänne ja itse haluaisin kaikista eniten takaisin pelaamaan - Upaa

ps.Kyllä minäkin uuden mahdollisuuden teille antaisin. Toivon että ymmärrätte. - Ja muita Roolipelejä Pelaamalla olen varmasti oppinut pelaamaan tännekkin , Teidän kanssa oli mukava pelata mielestäni muistakaa se.

@upaa-2-0 Kuten Valtakausi sinulle jo mainitsi, sinun olisi syytä odottaa pari kuukautta. Näiden hakemuksien spammiminen vie sinua vain kauemmas ja kauemmas tavoitteestasi, eikä sen toteutuminen näytä mahdolliselta, sillä mielipiteet ovat aika jyrkästi sinua vastaan. Seuraavalla kerralla ( parin kuukauden päästä ), tee ensimmäisellä kerralla kunnon hakemus johon on panostettu. Ps: Lopeta tämä turha hakemus spam :=)

Se, että haluat pelaamaan palvelimelle on käynyt jo selväksi. Selväksi on käynyt myös se, että enimmistö pelaajayhteisöstä ei halua sinua armahdettavan. Se, että saatuasi porttikiellon foorumeille tulet kirjoittelemaan uudella käyttäjällä armahdushakemuksia, antaa minulle huonon vaikutelman sinusta, eikä varsinkaan saa minua olemaan armahduksesi kannalla. Tee uusi armahdushakemus vähintään muutaman kuukauden jälkeen ja tee siitä vakuuttava. Ylläpito on jo todennut, että aikaisemmat hakemuksesi on hylätty. Toivoit ylläpidolta vastausta, sait sen, joten ole hyvä ja toimi sen mukaan; lopeta jatkuva foorumeille kirjoittaminen samasta aiheesta.