Voisinko saada toisen mahdollisuuden?

Hei! Olen Sesse. Olen pelannut Valtakaudessa lähes päivittäin. Tiedän, että Grieffaamisesta saa bannit ja osa syy on ollut luultavasti useat varoitukset. Myönnän kyllä virheeni joita olen kyllä tehnyt tässä matkanvarrella, mutta osa varoituksistani oli mielestäni vääriä. Esimerkisi "murtautumis säännön rikkomien" joku minulle sanoi servulla siittä ja vastasin, että se en ollut minä, mutta koska olin tehnyt rikoksia (esim 2 murhaa) niin minua syytettiin tästäkin. Tiedän tekoni ja se oli väärin. Haluan korvata tynnyrin sen omistajalle. Kadun tätä tekoani syvästi. Toivon, että ymmärätte hyvät ystävät. Ps: Käytin tämän hakemuksen kirjoittamiseen pitkät 10 minuuttia elämästäni, joten ette voi väittää, että tähän ei olisi käytetty aikaa.

@j_o_v Sesse vaan takaisin pelaamaan! Niin aktiivinenkin oli!

~𝑅𝑎𝑙𝑎𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟~

@j_o_v öööh siis ylläpitohan tutkii että kuka on murtautunut sisään ja 10minuuttia hakemukseen on aika lyhyt ku siis itse käytin noin 2h omaani mut aktiivinen olit

Ja bännit on semi tuoreet vissiinki joten en usko että niitä saat ihan heti poies

-1
Tämä viesti poistettiin!
14

Tässä tapauksessahan oli kyseessä kahden viikon porttikielto. Aikaisempia varoituksia löytyy jo 3 tilillä.

Sesse varmasti malttaa kärvistellä lyhyen porttikieltonsa loppuun.