Armahdus hakemus versio 2.0

-5

Hei! Sain bannit grieffaamisesta jonka tiedän itsekkin vääräksi. Kertoisin hieman taustatarinaa: Olin muuttanut juuri Pohjolaan ja minulla oli valtava kiire saada omaisuutta kasaan. Sain ensin kaivosjohtajalta pikkuisen ruokaa, jonka pian olin jo syönyt kaivostöiden lomassa. Kun sitten seuraavana päivänä tulin takaisin minulla ei ollut ruokaa, joten päätin hajoittaa kaksi palikkaa päästäkseni lukittuun varastoon. Pian huomasine , että se olikin malmivarasto. Minä lähdin pois ja korjasin vauriot. Myöhemmin kuolin kaivostöiden lomassa nälkään. Nyt ymmärrän, että vaikka olisi kuinka kiire omaisuutta ja mainetta hankkia ei pidä sääntöjä rikkoa. Toivoisin pääseväni vielä joskus kokemaan Kotkasaaren sekä Roudan kauniit maisemat.

Parhain terveisin roolipeliveteraani SisuMinecraft1/PekkaPottunen

@sisuminecraft
Unohdit näemmä mainita kokonaan et olit myös grieffannu aikalailla jokaseen muuhunkin Roudan taloon sisään, jännä juttu.
Toivottavasti ainakin löysit sitä ruokaa

@late1473 itse asiassa en löytänyt leivän kannikkaakaan koko roudasta

-1

Mutta olen valmis maksamaan Roudalle koko vähäisen omaisuuteni ja ottamaan kaikki valtiolliset rangaistukset

@sisuminecraft Eikö roolipeliveteraanin pitäisi tietää ettei taloihin / varastoihin saa murtautua seinän kautta?

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲

Nälissään ja omaisuutta hankkiessa se voipi unohtua.... Mutta lupaan jos pääsen takaisin en katkaise talojen pihoista heinänkorttakaan

@sisuminecraft Oli nälkä niin grieffasin taloja t: roolipeliveteraani

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲

@katakombi olipas hauskaa 😄

@katakombi said in Armahdus hakemus versio 2.0:

@sisuminecraft Oli nälkä niin grieffasin taloja t: roolipeliveteraani

ja se grieffaaminen oli ikkunasta sisään ja ulos. Yhdessä talossa yksi palikka hajalle ja sitten takaisin

@sisuminecraft Uskonko latea vai sinua, hmmm :DDDD

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲

-2

Ikkunan rikkominen ei mielestäni ole grieffausta

@sisuminecraft jos ikkunan rikkomisesta sut ois bannitty syy ois murtautunut säännön rikkominen joten ei oo siitä

@veetimp
Bannit tuli usean seinän läpi menemisestä, ei mistään ikkunoiden rikkomisesta joka on sääntöjen mukaan sallittua

@sisuminecraft said in Armahdus hakemus versio 2.0:

se grieffaaminen oli ikkunasta sisään ja ulos. Yhdessä talossa yksi palikka hajalle ja sitten takaisin

Tuo juttu sai mut vaa miettimään sitä