Sisäänpääsyhakemus

15

Mikä on Minecraft-nimesi?
Joonatan

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
It's complicated

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
Se, että grieffaaminen on kiellettyä.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Valtakausi on roolipelipalvelin, jossa pääsee pelaamaan valtapeliä, eläytymään omaan rooliinsa ja kanssakäymään muiden pelaajien kanssa.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
Tunnen entuudestaan erityisen hyvin DatArnoGuyn. Myös ainakin Tomatti ja Ville24 ovat myös entuudestaan tuttuja.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Haluan kokeilla kaikkea

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
On aurinkoinen, tavanomainen päivä kotikaupungissani. Tänään olin saanut hyvän pihvisaaliin kerjättyä muilta kaupunkilaisilta, näitä syömällä pärjäisin monta päivää! Ja eilisessä jousiammuntakilpailussakin tuli menestystä. Viimekuussa saamastani loton pikkuvoitostakin on vielä muutamia ropoja jäljellä. Kävelen katua, kunnes vastaani tulee muuan mieshenkilö, joka mainostaa kaupunkiin perustetun uuden laivayhtiön tarjoamia reittimatkoja. Hän kertoo, että vielä tänä iltana yksi laivoista lähtisi Holmeen. En ole ikinä käynyt ulkomailla, ja ajatus alkaa houkuttelemaan minua. Vaikka olenkin vain kerjäläinen, olen onnistunut haalimaan itselleni riittävästi varoja, jotta voisin lähteä matkaan. Olenhan taitava kerjäämään. Päätän hyödyntää tilaisuuden, ja hyppään laivan kyytiin. Millainenkohan tulevaisuus minua odottaakaan uudella mantereella?

Hyväksytty.