Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
-Minecraft-nimeni on Ananaskissa1.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
-Minulla on yksi Minecraft-tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
-Grieffaus, koska voin kuvitella, kuinka pahalta se tuntuisi.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
-Olen saaanut sen käsityksen, että se on kehittyneempi Minecraft-serveri. Valtakausi on keskiajalle sijoittuva roolipeli.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
-Tunnen, Deurenus.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
-Kaverini esitteli palvelinta minulle ja kiinnostuin siitä.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
-Elimme perheeni kanssa surkeaa ja köyhää elämää. Viljamme paleltui todella myöhäisen takatalven takia ja sudet söivät karjamme. Olimme lannistua, kunnes kuulimme naapuriltamme huhun, jonka mukaan kaukana idässä olisi parempaa maata. Päätimme pakata vähäiset tavaramme ja lähteä viimeisen maitolehmämme kanssa kohti itää. Viikon kulkemisen jälkeen vähäiset ruokamme loppuivat. Oli kuitenkin jo myöhä, joten kävimme nukkumaan nuotion himmeässä valossa. Aamulla herättyäni huomasin perheeni olevan poissa. Kuljin hetken ympäriinsä huudellen heitä, kunnes ymmärsin, etten tule löytämään heitä. He olivat jättäneet kaikki tavarat pieneen leiriimme, joten päätin pakata ne ja lähteä vaeltamaan kohti päämääräämme. Eksyin kuitenkin reitiltä ja päädyin meren rantaan. Rannassa oli iso laiva, johon karskit merimiehet raahasivat puisia laatikoita. Livahdin laivaan ja naamioiduin merimieheksi. Kuljimme merellä monta viikkoa, kunnes lopulta näimme maata.

Hyväksytty.