Sisäänpääsyhakemus

Minecraft nimeni:
Jellonat

Kuinka monta Minecraft tiliä minulla on?
Minulla on kaksi Minecraft tiliä, Jellonat ja Leijonat.

Mikä on mielestäni tärkein sääntö valtakaudessa?Mielestäni tärkein sääntö valtakaudessa on: Varastaminen on sallittua palvelimella, kunhan siitä ei aiheudu merkittävää haittaa ja kärsimystä kohdepelaajan toimeentulolle. Tämä on mielestäni tärkein sääntö valtakaudessa, koska pelaajat voivat lopettaa pelaamisen jos heidät on ryöstetty aivan putipuhtaaksi.

Minkälaisen käsityksen olen saanut Valtakaudesta?
Olen saanut Valtakaudesta sellaisen käsityksen, että siellä on paljon tavaroita joita Minecraft vanillassa ei ole. Siellä myös ilmeisesti valta vaihtuu useammin kuin muilla suomalaisilla roolipeli palvelimilla.

Tunnenko joitain, jotka pelaavat valtakaudessa?
En oikeastaan tunne ketään jotka pelaa valtakaudessa, mutta nimeltä tunnistan joitain jotka ovat pelanneet muilla suomalaisilla roolipeli palvelimilla.

Mikä sai minut hakemaan Valtakauteen?
Olen pelannut muilla suomalaisilla roolipeli palvelimilla, mutta en vielä Valtakaudessa, joten ajattelin, että täydennän roolipelaus uraani vielä pelaamalla Valtakaudessa. Lisäksi Valtakausi taitaa tällä hetkellä olla aktiivisin roolipeli palvelin Suomessa tällä hetkellä.

Kuinka roolipelihahmoni päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Olin vielä nuori, kun vanhempani kuolivat. Äitini kuoli yhtäkkisesti sydänkohtaukseen lypsäessään perheemme kolmea lehmää. Isäni taas oli joutunut lähtemään sotaan ja oli siellä saanut surmansa korkeassa pudotuksessa. Minä ja neljä veljeäni olimme nyt orpoja, minä toisiksi vanhimpana. Elimme muutaman viikon kadulla, roskiksista ruokaa etsien, ihmisiltä nukkumispaikkaa ja ruoantähteitä pummien. Lopulta huomasimme ilmoituksen, jossa palkattiin nuoria miehiä laivaan työskentelemään. Päätimme kokeilla onneamme. Kuin ihmeen kaupalla saimme paikan. Tosin paikan sai vain minä, ja isoveljeni. En tiedä, mitä veljilleni nyt kuuluu, liekkö johonkin kulkutautiin kuolleet.

Hyväksytty.