Sisäänpääsyhakemus

Hei! Olen Tuplapoika aktiivinen Minecraft pelaaja ja haluaisin pelata valtakautta. Tiedän paljon roolipelaamisesta myös. Olen kuullut paljon valtakaudesta ja nähnyt kun muut ovat pelanneet tätä. Toivon että joskus pääsisin vielä pelaamaan valtakautta ja nauttimaan siitä. Olen pelannut toista roolipeli serveriä mutta sitten se lopetettiin ja en ole pitkään aikaan taas pelannut roolipeliä mutta valtakausi kuulosti upealta. Ja en ole toxic tai suutu helposti, olen luonteeltani mukava ja otan vitsit vitseinä enkä suutu pienestä. Monet pelaajat jotka pelaavat täällä pelasivat varmasti kuningaskuntaa (Jotkun tietävät tämän pelimuodon). En ole ihan varma valtakauden pelaajista mutta he ovat kuulemma kivoja ja. En ole nyt ihan varma monta sanaa tässä oli mutta toivottavasti ainakin hyvin tietoa eli toivon että hyväksytte sisäänpääsyhakemukseni :). Tuplapoika

@tupla Hei, suosittelisin hakemusohjeen käyttämistä hakemuksessasi. https://forum.valtakausi.fi/topic/4/hakemusohje <-- Tuossa linkki hakemusohjeeseen. Hakemuksesi oli muuten hyvä ja vaikutat sopivalta pelaajalta Valtakaudelle!

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲