Armahdushakemus

Elikkäs päivää olen Jannakaarina minut ollaan bannattu siitä syystä että olen grieffannut:
myönnän olen pari kertaa murtatunut joten en valehtele. Toivoisin että pääsen takaisin
Pyydän anteeksi huonoa käytöstä ja lupaan että tämä ei tule toistumaan. voisinko saada toisen mahdollisuuden.
Ystävällisin Terveisin Jannakaarina

-4

@agentti464 bro, mä en ees pääse servulle koska mun kaveri teki tyhmyyksiä yhteisellä käyttäjällä.

-1

toivotaan että molemmat pääsette vielä joskus takaisin

Näissä armahdushakemuksissa olis hyvä ainakin pysytellä totuudessa. Tässähän ei ollut kyseessä mikään yhden palikan rikkominen (josta hyvin harvoin täällä porttikiellon saa), vaan suoraan seinän läpi murtautuminen useampaan otteeseen varastelemaan, joka on Valtakaudessa kiellettyä.

@agentti464 Tuskin oli vain yksi palikka. Ylläpitäjät kyllä tietävät totuuden, niin on turha valehdella.

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲

mutta onko nyt kyse ikuisista bänneistä

huomioiden sen että janna on kumiskin vieleä nuori eikä välttämättä ymmärrä tekojensa seurauksia ja vaikutuksia

Ymmärtääköhän hän sitten roolipelin merkitystä jos on niin nuori ettei ymmärrä mitä on tehnyt?

𝕽𝖔𝖑𝖑𝖎 𝕽𝖚𝖋𝖋

-4

kyllä varmasti mutta tiedätehän sen että aina vähän pitää kokeilla ja nähä mikä
seuraamus on

@taateli Haluaa nähdä mitä sääntörikkomuksesta tapahtuu? Nyt hän ainakin näki.

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲

-2

kyllä mutta ei varmasti tarkoitanut mitään pahaa

@taateli Bännit ovat ihan oikeutetut jos kerran haluaa rikkoa sääntöjä...

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲

joo mutta jätetäänkö tämä keskustelu ja annetaan ylläpidon päättää mitä käy

@taateli Jups

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲

Varmasti ylläpito voi katsoa hieman sormien läpi, mikäli on tiettävästi nuorempi rikkeentekijä. Tarkoitan tällä nyt lähinnä lievempiä rangaistuksia, sillä lähtökohtaisesti on odotettavissa, että mikäli pelaaja liittyy Valtakauteen hän ymmärtää, että omilla teoilla on seuraamuksia, ja mikäli sääntöjä rikkoo toistuvasti niin ainoa odotettava asia on rangaistus.

Koska kyseessä nyt on ollut toistuva teko ja vielä armahdushakemuksessa valehtelu, eiköhän voi vielä hetken aikaa pysyä banaanisaarilla.

Jannakaarina oli loistava aktiivinen pelaaja joten on harmi että hän meni bannit hankkimaan. Seinän läpi meneminen on tietenkin vakava rike mutta toivon että näemme hänet vielä Valtakaudessa.

kyllä mutta agentti464 viitsisitkö muokata armahdustasi niin että valeet
poistuisivat

@taateli onhan se nuori mutta siis jos toolipeliä ymmärtää ymmärtää myös että ei sääntöjä rikota roolipelissä kevyin rangaistuksin

-2

minun mielestä reilut bännit olisivat 2-3 viikkoa jona aikana hän saisi miettiä tekemisiään ja lukea vaikka säännöt uudestaan