Sisäänpääsyhakemus

Hei valtakauden väki!
Pelaajanimeni on Marjapiiras.
Minulla on ainoastaan yksi Minecraft tili.
Mielestäni tärkeimmät säännöt ovat ettei saa grieffata, Metapelata tai varastaa.
Olen käsittänyt kuulemieni tarinoiden mukaan että Valtakausi on hauska ja aktiivinen roolipeli serveri.
Tunnen pari pelaajaa valtakaudesta mm. ninjaanasin.
Haen valtakauteen koska etsin hikisesti uusia roolipeli servereitä joita pelata ja tämä serveri vaikuttaa erittäin mukavalta. Olen myös erittäin aktiivinen roolipelien pelaaja ja olen pelannut niitä nyt perät 2-vuotta.
Tässä tarinani: Istuin huoneessani. Näin kun suureen laivaan lastattiin kaiken laista roipetta. Laivaan tunkeutui myös todella paljon ihmisiä. Olin juuri saanut romaanini ensimmäisen luvun valmiiksi ja minun teki mieli olutta. Päätin lähteä läheiseen baariin ottamaan huurteisen, kunnes mielenkiintoni heräsi tästä ennennäkemättömästä laivalastauksesta. Kysyin yhdeltä kylän kaartilaiselta että "Mitä täällä oikein tapahtuu?" Kaartilainen vastasi: "Siirtokunta. Pian tämä siirtokunta lähtee kaukaiselle mantereelle kehittämään uudenlaista alkua." Vastasin tuohon: "Onko laiva vielä täysi?" Kaartilainen vastaa: "Ei. Ehdit käydä vielä ilmoittautumassa mukaan jos haluat. Olin seikkailunhimoinen nuorukainen ja halusin seikkailuja. Juoksin ripeästi ilmoittautumispisteelle ja kysyin: "Mahtuuko laivaan enää?" Nainen tiskin takaa sanoi: "Mahtuu. Kaksi paikkaa enää. Oletko varma että haluat mukaan? Siitä tulee rankkaa" Vastasin: "Haluan!" Nainen pyysy nimeni, vastasin hänen kysymykseensä ja asia oli täten selvä. Olin osa siirtokuntaa! Pakkasin tavarani ja lähdin ripeästi laivaa päin. Vanhempani ja kaikki sukulaiseni olivat jo kuolleet joten halusin jättää tämän kylän jälkeeni. Toivottavasti kelpasi tämä tarina 🙂

Hyväksytty.