Sisäänpääsyhakemus

Mikä on minecraft nimesi?
JHlynx.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
Palvelimella tulee käyttäytyä asiallisesti. Asiallinen käytös on hyvin tärkeää minun ja varsinkin muiden pelaajien peliviihtyvyyden säilyttämiseksi.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Valtakausi on noin keskiaikaan sijoittuva maailma, jossa voi yrittää kerätä valtaa itselleen tai vain viettää normaalia maalais- tai kaupunkilaiselämää. Valtakaudessa on tarkoitus elää keskiaikaisessa simulaatiossa.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
En tunne ketään Valtakaudessa pelaavaa.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Olen ollut erittäin kiinnostunut roolipelaamisesta ja olen vihdoin saanut siihen mahdollisuuden. Toisena kiinnostuksen kohteena on keskiaika, jota olen opiskelut vapaa-ajalla. Varsinkin normaalit sen aikaiset elämäntavat kiehtovat minua.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Olen entinen torppari joka on lähtenyt etsimään uutta elämää kaukomailta. Äitini oli hyvin varakas, mutta isäni ja äitini hylkäsivät minut. Minut kuitenkin löydettiin ja minua alettiin hoitaa ja kouluttaa. Koulustani ei kuitenkaan tullut mitään ja hoitajani hermostui siitä minulle. Siitä lähtien olin vuokrannut itselleni torppari tilaa. Mutta nyt kuitenkin huonon sadon tullessa en pystynyt maksamaan vuokraani. Siksi lähdin maanpakoon uusille maille.
Olen siis matalasti koulutettu ja minulla on jonkin verran kokemusta sepän ammatista, koska tilani vieressä oli takomo.

Hyväksytty.